11 Ocak 2012 Çarşamba

Xena veya Zeyna

           Evet yazımın başlığı Zeyna ,benim hayvanseverliğimi,köpeklere olan sevgi ve merağımı bilmeyen yoktur.Zeyna sokakata gözlerini kaybetmek üzere perişan ve bitkin bir halde bulundu.Beni kurduğum köpeğim ve ben grubundan ( http://www.facebook.com/groups/kopegimveben/ ) bir arkadaşım aradı ve durumu anlattı.araba bindim ve zeynayı görmeye gittim;evet zeyna 3  yaşlarında dişi ve gözlerine katarakt inmek üzere olan bir Rottweiler'dı.onu veterinere götürdüm sağlık taramasını yaptırdım,ilaçlarını aldım ve kendi köpeğim olan Rocky'nin yanına götürdüm ve şu anda tedavisi devam ediyor ve çok mutlu...
           Zeyna Rocky ile bahçede koşarken ona bakıp aklıma onlarca fikir ve acabalar geldi...Acaba Zeyna dile gelse hayatını bize nasıl anlatırdı, neler yaşadı 3 veya 4 yıllık ömründe, ne acılar çekti,o safkan bir ırktı,onu alan mutlaka hevesle aldı,belki tabiri caiz ise onu yavrulatma makinası gibi kullandı ondan yavru aldı, yahut hevesi geçti sokağa attı,hayır belki de gözleri kötüleşince bir tekme de zeyna ya o vurdu...vs. ama Zeyna ortada kalmadı onun sıcak bir yuvası var, maması önünde ve koşup oynayacağı koca bir  bahçeye sahip...
           Peki onu sokağa atan, unutan ne halde, Allahın bir adaleti olduğunu hiçmi düşünmüyor....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder