3 Şubat 2012 Cuma

Köpek ve Rottweiler Sevgisi

      Çocukluğumda dahil allahıma  şükürler olsun,hiç hayvansız kalmadım,kedim oldu,köpeğim oldu,annem benim için tavuk baktı,civciv baktı,yani anlıyacağınız hiç hayvansız kalmadım.Hayvanları çok seviyorum ama illa seç denildiği zaman köpekler bende ayrı bir yere sahiptir.Köpekleri çok seviyorum,bilirsiniz sahibinin arkasından 2 hayvan ağıt yakar,biri köpek diğeri at'tır.Köpekler vefalı sahibine aşırı bağlı ve bölgesini korumada aşırı duyarlı bir hayvandır,sevgisi zaten anlatılmaz.Sırf köpekleri sevdiğim için facebookta grub dahi kurdum http://www.facebook.com/groups/kopegimveben/ köpekleri çok seviyorum am illaki onlardanda bir tanesi derseniz Rottweiler derim.
        Rottweiler öyle bir köpek'ki o anlatılamaz,ancak yaşanır,bazıları diyordur,ya rottweiler itici,hatta katil adamı yer onlar diyenler olacaktır,başta dedim ya o anlatılmaz ancak yaşanır,işte bu yüzden.Rottweiler öyle duyarlı ve sezgileri kuvvetli bir köpekki sizin gözünüzden ne diyeceğinizi anlar,benim Rottweiler köpeğim var şu anda 18 aylık erkek bir Rottweiler adı Rocky.Rocky benim gözümden ne demek istediğimi anlar bu koca dev o kadar yumuşak ve duyarlı bir köpek ki ama uzaktan bu 51kg'lık devi görünce bir de o tarafa bakınca diyor ki buna bakılır mı?Ama o dev köpek o kadar şefkatli ve yumuşak bir köpek.Köpekler hep duyarlı ve sevdikleri şeyi bu eşya olur,bir alan olur,kişi olur,mutlaka korur ama Rottweiler başka bir koruma iç güdüsüne sahip.Onun önceliği sizsiniz,Rottweiler sizi hep öncelikli tutar,nankörlük ve vefasızlık onun kitabında yoktur...
        En büyük dileğim illa ki Rottweiler demiyorum ama mutlaka bir köpek sahibi olması...O köpeklere bir yuva olması,barınakta veya sokak köpeğide olsa hakir görmeden onun veya onların hayatında bir fark yaratması bu benim dileğim,inşallah gerçekleşir...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder