14 Şubat 2012 Salı

Sevgililer günü ve Dost

       Benim adım Dost,kimi zaman sizleri koruyup,kollayan,kimi zaman eğlenceli vakit geçirmenizi için binbirtürlü oyunlar yapan kimi zaman gözyaşlarınıza ortak olan hatta sizinbize yaptığınız tüm kötülükleri görmezden gelen sevginin diğer adı olan dost.Terk edilmiş arkadaşlarım var hepsi biranlık heves uğruna alınıp sonra işe yaramayan bir çöpmüş gibi sokağa atıldılar barınaklara  bırakılıp ölüme terk edildiler .Ben sahibinin yaptığı onca zulme rağmen onun için gözyaşı döken sokağın korkunç karanlığına aldırmadan yalnızca eski evi için gözyaşı döken sokağın korkunç karanlığına aldırmadan yalnızca eski evi için gözyaşı döken dostlar tanıdım.Bugün siz insanlar için önemli bir günmüş Sevgililer günü diye duydum.Aslında ben her sene bu ay geldiğinde gözyaşı döküyorum.Birçok dostum sevgililer günü diye adlandırılan bu günde  tıpkı bir obje gibi kullanıldı,satıldı,sevgililer günü dediniz ama onların hayatını mahvettiniz,sevgililer günü dediniz,sevginin adını kirlettiniz.Şimdi ben size yalvarıyorum.Ne olur bu gün beni ve arkadaşlarımı bilinçsiz insanlara kurban vermeyin.Ne olur bugün sevgi adına bir şeyler yapmak istiyorsanız petshoplara girmeyin,barınaklarda sizleri bekliyoruz dört gözle ,bizler sevilmeyi  bekliyoruz.Hiçbir insanoğlu karşılıksız sevgiyi size yaşatmaz ama bizler sizlerin yıllardır dostunuz olan bizler karşılıksız sevginin en büyük isimleriyiz.
        Lütfen...Bugün bizi haketmeyen insanlara verip harcamayın,hakedenlerede barınaktaki arkadaşlarımızı sahiplenip hediye edin,onlarında ömürlük yuvaları olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder